22 Juli 2010.

Vilken dag på jobbet.
Vi gör nog punkt där, ja.


Har fått LÄGENHET också!!
så ullis lämnar sin familj den 1 september!
Om jag är lycklig? Det kan ni ge er fan på.
Tror att jag kommer få mycket bättre kontakt med mamma, pappa OCH lillebror också faktiskt.
När man får lite distans från varandra liksom.
Inte för att jag avskyr mina föräldrar, inte alls. Meen ni vet ju alla hur det kan bli ibland att bo hemma när man är 21.. jaa, ni fattar principen liksom.. ;-)
Så imorgon är det jag som ska skriva de sista papprena och fixa adressändring och sånt!
Wiiie!
Känner mig vuxen.
Och luuuugn, klart det kommer bli inflyttningsfest!;)

Men nu ska jag sova, har en del att göra imorgon;
1. Skriva på SISTA pappret till lgh!
2. Prata med chefen och bemanningsenheten.
3. Jobba natt mellan 21.30 -07.00.


Livet leker!

Pusshej!

PS. Andreas slash Adde, Risse, Jordnöten, Jävla jordnöt..... you know what to do!
Because you're dååålig på det! ;) hahaha. Ds

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0