9 December 2010.

Jag måste bara få berätta vad som hände mig nyss!!!
Jag var tvungen att gå ner och boka tvättid (stavas det så? För det kan ju inte stavas med tre st T:n?! Jaja, hursomhelst..) och på vägen mötte jag min granne i trappen. Tänk er Butter i snövit fast ca 80-85 år gammal.
Så jag hälsade lite halvt nyvaket; "Hej hej!".
Han tittar bara på mig..
Då börjar jag (vad jag tror iaf) att sjunga "Sudda sudda bort din sura min" i HJÄRNAN!
Haha, nej, det gjorde jag definitivt inte. Jag står alltså i trappen och sjunger sudda bort din sura min så han hör, högt och tydligt. Låt oss säga att jag kom på det ungefär när han slänger sitt huvud bakåt med en vrålsur min..
Och jag står där med ett ansikte mer nerkört i golvet än en struts kan jag säga er.
Men då plötsligt börjar han asgarva!!! Alltså ni kan ju fatta hur skumt det där blev! Och där står jag som världens fån, vet inte om jag ska skratta eller springa därifrån typ.
Men då säger han; "Ja, det har du rätt i! Jag verkar nog inte alltid så glad!", och så fortsätter han att skratta.
Så jag fick till ett fejkskratt och log lite, sen bad jag om ursäkt och gick.
Alltså man kan ju hoppas att jag inte ser honom på..tja.. låt oss säga ett halvåt iaf! ;) haha!

Varför ska sånt alltid hända mig?


Idag är det Anna.
Grattis till mig och mamma! ;)

Igår jobbade jag natt med Erja!
Sicken skön kvinna det där är!
Tycker det är fantastiskt härligt när man gillar sina jobbarkompisar!
Jag trodde inte man kunde göra det, men jag älskar mitt jobb!



Hepp, nu ska det duschas!
See you later, orm!

Kommentarer
Från: ida

Du trodde inte heller man kunde älska sitt jobb? ;-) men det gör vi!!

2010-12-09 @ 19:33:20

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0