17 Augusti 2010.

Ikväll är man ledig! Woho! Och det ska firas med att gå på bio med flickorna! Vi ska äntligen se Eclipse! Det blir myspys! Men imorgon är jag på't igen. Då blir det jobb i Örnsrogruppen, 15.45-22. Och på torsdag blir det jobb där mellan 7-16. Det ska bli kul att komma tillbaks till det "gamla" jobbet. Var ett tag sen man var där. Har ju jobbat mest nätter nu. Trivs iofs skitbra där med. Men kul att variera lite :)

Åh, just ja! Ida har fått jobb på ett dagis också! Så jag slänger in ett litet grattis till henne här! Tycker att det är svinkul att det går bra för henne med jobb också!! Det är hon värd!! :) <3


Nu sitter man här och funderar på vad man ska hitta på fram tills 20.15 ikväll.
Mitt rum består av massor av kartonger, en tom bokhylla och en säng. Så antingen blir det att städa lite ELLER så blir det att kolla på några satc-avsnitt. Har ju mina onionrings här.. så satc låter liiite mer lockande just nu än att städa. haha.. Men borde nog tyvärr städa.. iisch..

Satt och bläddrade lite i flygkatalogen förut också. Och jag ska köpa saker på planet för tusen spänn.. Men allt är ju så billigt! En liter Bacardi kostar 149:- liksom. Me like! ;) Så en sån blir det, med äppelsmak. Då kan man ju göra massor av goda drinkar. Sen blir det en parfym som luktar jättejättegott; Sarah Jessica Parker - NYC. Det är verkligen min nya favoritdoft. Den och I Love Love. Yummie.
Och sen blir det lite annat smått och gott såsom godis osv..
2 veckor kvar imorgon tills jag lämnar Sverige! Livet är ju för underbart ibland. Är väl därför jag orkar jobba som en tok, för snart är det min tur att vara ledig!!!! Jippy! :)
Har ju all inclusive där vilket innebär gratis mat och gratis drinkar. Och man får dricka hur mycket och hur ofta man vill, inte för att jag är någon alkis men.........hur mycket man vill!!!! Är ni med?! ;)
Jag lär ju iofs bli alkis om inte annat! haha!


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0