Irritationsobjekt.

Nu ska jag skriva lite saker som stör mig. Här talar vi om allvarliga i-lands problem i Örebro..

1. Stadsbussarna i stan, den där otroooligt jobbiga kvinnorösten som säger vart man är så fort bussen stannar. Som till exempel "Våghustorgut". nej jag skriver inte fel. Rösten säget u istället för e. "Järntorgut". Otroligt enerverande.

2. Tänk er att ni precis har köpt en chipspåse, 200 gram. Mm, jättebra. Men varför exakt gör dem chipspåsarna för stora? Är det ingen mer än jag som tycker det ser extremt tråkigt ut när det bara är chips i halva påsen?!

3. På min 3mobiltelefon så har #-knappen gått sönder. Så den går ej att trycka på ALLS. Riktigt störande när man ska skriva sms.

4. Programledarna i Eurovision Song Contest semifinalerna. Så gräsliga. Ingen av dem var ju speciellt bra på engelska, och de hade noll koll på hur många bidrag som skulle till finalen. Bra där, det kunde ju vem som helst gjort bättre. SUCK.

5. Jag tycker om fullkorn. Det gör jag verkligen. Men när det går så långt att man har fullkorn i pannkakor och pizza så känns det ju lite b alltså. För om jag ändå ska käka en onyttig pizza med massa fett på så tror ju iaf inte jag att de där fullkornen spelar så stor roll..



Nu ska jag sussa. Jag jobbar ju dag imorgon! Gääsp!


Kommentarer
Från: Filippa

sv; Otroligt mumsigt jaa :D

2009-05-15 @ 14:46:34
Blogg: http://flings.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0