Mardröm.

Ja, fy satan!
Jag somnade runt 04.00 inatt och sov till typ 05.15 eller nått..
Vaknar och har PANIK verkligen!
Drömde om att min mormor och jag var ute och gick en promenad på en stor fin äng, och helt plötsligt så går vi in i en mörk skog. Det blir kallt och framför mig står Voldemort (Han elaka i Harry Potter), och blixtsnabbt får mormor svarta ögon och blir jättearg/elak mot mig! Hon står och säger (med en mycket mörk och läskig röst) att jag inte var ett bra barnbarn, och Voldemort står och peppar mormor.. (för de ville tydligen ha med mig till den "onda sidan"..)

Låter kanske inte läskigt, men det är nog för att jag inte går in i det i detalj..
men jag vaknade av att jag kallsvettades och att jag hade gråten i halsen..
Så jag var tvungen att gå ut och ta en promenad och röka!

har inte drömt mardröm på riktigt länge, så det var jättejobbigt att lägga sig sen igen.
(Fint att man är typ snart 21 år och rädd för att somna om TROTS att man varit ute och tagit luft OCH att solen sken..!!)


Annars idag så har jag badat i Ånnaboda med familjen. Årets andra dopp!
Det var faktiskt hyffsat skönt i vattnet! :)


Här kommer en facebook-jag-vet-inte.vad!;
 
Ulrika Andersson | Skapa en profillänk
Ulrika Andersson

Nu  måste jag ytterligare en gång snart lägga mig..pust, suck och stöön!

jaja, godnatt med er!


Kommentarer
Från: Stina

Läskig dröm! jag blir också livrädd när jag vaknar av en mardröm...

2009-06-26 @ 17:50:42
Blogg: http://haglundstina.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0