Moviestar åh moviestar.

Jaha, då var förmiddagen snart över.
Ida fick samtal från sin mamma imorse vid 6.
(Ullis var lagom trött då kan jag säga..haha)
Hon åkte iväg vid 06.40. Så jag sa hej då, vände mig om och somnade om typ..
Fram tills 10.30. Det var sköönt!
Varför exakt skriver jag detta? Som att någon där ute bah; Japp, ullis gick upp halv elva idag, då ska jag skriva ner det..

haha.
Nej, nu är det dags för en förmiddagscigg,
sen blir det att käka lite frulle och fortsätta pyssla i trädgår'n.
Ha det så bra allesammans!

Later bitches!


Kommentarer
Från: fanny

Sv; tack så mycket!

Men du hade ju också jättefin blogg! :D

allt bra med dig annars?

2009-07-28 @ 13:23:09
Blogg: http://iiowa.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0