du ger mig allt jag vill ha.

Ja herregud, så många tankar som spökar.
Vad ska jag göra?
Bör jag vara nervös?
Ska jag berätta för någon?!

Äh jag gör det hjärtat säger är rätt, sen får vi se vart det leder..
eller hur smart det överhuvudtaget är..
Typ inte alls..
Hmm..

Idag är det (efter en vecka) fortfarande pissväder ute, så jag passar på att STOOORstäda.
Här snackar vi rensning av lådor, bokhyllor osv osv...
Imorgon är det Måndag, på morgonen ska jag till läkaren. Adam följer med som sällskap tror jag.
Efter det så ska mammsen och jag till Lindesberg och hälsa på min "farmor och farfar". Var såå längesen jag såg dem. :)

Och på tisdag är det en heldag med ramya :) skojsigt!


Nu har ni fått lite uppdatering här (är så dålig påå att skriva vettiga grejer här alltså..haha)

Heppå're!

Kommentarer
Från: Adam

Skulle gärna vilja kunna ge dig allt du vill ha <3

2009-07-16 @ 19:35:25

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0