5 December

Idag fyller Selma, Calle och Erja år.
Massa Grattis till dem!

Väntar besök från Ida.
Ska gratta henne lite i efterskott.
Och så har vi en del att prata om också.
Man har ju missat en del nu de senaste dagarna.

Sen ikväll blir det Beck på Tv!
Det är vad min dag består av hittills.

Lugnt och skönt! :)

Har faktiskt lärt mig sticka igen.
Gjorde det mycket när jag var yngre, men har sedan glömt hur man gjorde.
Så nu stickar jag ett par tuffa benvärmare. Har kommit ganska långt faktiskt.
Kommer lägga upp bild sen på hur dem blev. Men är rätt stolt själv faktiskt! :)
Sen att man känner sig som en pensionär är ju en helt annan sak! Haha

Jag kommer bli en ny Lena Philipsson (Gör mina egna kläder)
whoho


Kommentarer
Från: Kenjii

Känns lite tantigt att sticka, samtidigt så är det lite coolt tycker jag att du kan sticka :)

spänd på att få se resultatet sen :D



KRAM :D

2009-12-05 @ 21:13:51
Blogg: http://kenjii.se/blogg.html

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0