Playing the angel?

Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev här.
Nu ska vi se..hm.. vad har hänt då?
Igår så storstädade jag mitt rum.
Uff, det var jobbigt! haha
Efter det så åkte jag och Ida till Aws, där vi träffade Ammar och Nadira också :)
Vi käkade lite pizza, rökte lite och snackade. Trevligt!

Senare på natten sov jag över hos Ida!
Men innan det så blev det en hel del balkonghäng!
HAHA, jag tror ingen har så otroligt sjuk humor som vi ibland alltså!
Tack för att du finns btw stumpan!
Ditt stöd i fredags var oersättligt! <3

Och nu sitter jag i sommarstugan och myser med mina två killar. (Alfons och Nimo)

OJ, JUST DET, om ni vill ha filmtips så se "Ps. I Love you".
Fy fan vilken mäktig film.. jag trodde typ det var en "fjortisfilm" som någon hade kastat ihop, men icke.
Det var en gråtfilm verkligen. JÄTTEjättefin! Av 1-5 så får den 4,5! Lätt.


Nej nu blir det ännu en film innan läggdags.

Kramilium!


Kommentarer
Från: ida

men tack för att DU finns! <3

2009-08-03 @ 12:47:24

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0