tooooddiiiloooo

ville bara säga att du är bäst. vad skulle jag göra utan dig? skulle inte ha någon annan för det finns ingen annan som DU. du är en sån otroligt fin och bra mamma till Walle. Jag har inga tvivel om att du kommer uppfostra din son till världens finaste kille, du ska vara så stolt över dig själv, du gör ett jättebra jobb, det vet du själv men det kan du inte höra för få gånger.. Låter kanske töntigt men jag är STOLT över dig! Och så som du fixade med Walles 1årskalas, vad du slet, det var så ordentligt gjort och du fixade allt på egen hand, alla hade jättetrevligt och Walle kunde inte fått en bättre 1årsdag. du är så stark! starkare än du tror.. Glöm inte det. Men när du behöver vara svag, för det måste vi alla ibland, då finns jag här för dig, ALLTID. Du finns alltid där för mig, vet att du skulle ställa upp för mig alla tider på dygnet oavsett vad.
 
Kommer alltid finnas här för dig och min fina gudson. ALLTID! älskar dig min fina och bästa vän. du är guld värd, vet du det? PUSS / idis
 
 

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0