4 Maj 2012.


Nostalgi. Denna låt + balkonghäng = Sommar! ;)

Igår var en otroligt bra dag. Hela familjen gick till stadsparken i sommarvärmen. Var otroligt skönt! Där träffade vi på Kicki och Bengt (vänner till mina päron).  Efter det så tog vi bilen till Marieberg och handlade lite. sen åkte vi hem och grillade lite flintastek och hade en myskväll! Mycket, mycket trevligt! Det var vårat sätt att fira att vi bara har en lägenhet numera, och inte tre som vi nu haft i tre månader. Allt känns så skönt och lätt utan 2 av dem :P hihi

Idag är det städardag som gäller. Och det innebär storröj (sätta upp gardiner, tavlor osv osv...) sen kl 15.00 är det dags för att tvätta. Har 7 miljarder tvättkassar typ... Yaaay! Tror jag känner mig för att självdö litegrann. Bara tanken av all tvätt får mig att vilja signa ut.. :P

Nu ska jag ta hand om en liten Walle som ligger bredvid mig och gnyr... :D hihi¨


Tjoflöjt!

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0