27 Maj 2012.

Igårkväll var det ESC final i Azerbaijan, Baku. Jag och Sebbe hade laddat med godmat och snask. Och jösses vilket program! Och vilken show Loreen bjöd på! Hon är en helt fenomenal artist! Vilken röst och vilken snygg dans hon hade i numret! Och att hon vann!!!! Ullis var så extas igår så ni anar inte...
Alla som känner mig vet att jag brinner för ESC, en gång per år och nu äntligen vann Sverige igen!!! Vilket historiskt ögonblick!!!
Nästa år ska jag vara med på ESC-finalen. Lutar att det blir Malmö eller Göteborg finalen går i, då EM kommer vara i Globen nästa vår/sommar! Men Ullis ska sitta bänkad. Väntar med spänning på att biljetterna ska släppas!! Wiiiie!! :D

Vi slog ju rekord på att ta emot flest 12:poängare också! Tror vi samlade ihop hela 16 st!! Och var bara 15-20 poäng från att slå poängrekordet från Alexander Rybaks 387 poäng. Men men, ett rekord iaf. Alltid nått! hihi :)








SÅ JÄVLA UNDERBAR KÄNSLA!!
Loreen är som sagt fantastisk!!
Nu har Sverige vunnit ESC hela 5 ggr, och ligger på andraplatsen på vinnarlistan. Först ligger irland som tagit hem det hela 7 ggr. Men vi är snart ifatt ska ni se :D haha!

Nu ska jag gosa med min minis!
Det är lite kvällstjinkigt just nu! :P
Mammas lilla krake :love:

Tjena mors allihopa!

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0