12 Mars 2012.

18 dagar kvar :love:
Nedräkningen har börjat. hihi :D

Igår var Ida här på besök! Mycket, mycket trevligt att få besök!! Så jäkla tråkigt att sitta här tjock och ensam här varje dag! (När älskling jobbar vill säga, mycket bättre när han är ledig, hihi)
Vi pratade en massa mycket och fikade, myys! :D

Sen när hon åkte så gjorde vi spenatsoppa med ägghalvor och efter det så kände jag mig helt plötsligt jättesliten och hängig. Trodde bara att jag var trött, men när jag vaknade imorse så kände jag likadant igen. Bränner typ i ögonen, kallsvettas osv osv...
SÅ BLÄÄ för den här dagen!!! Det är ju asfint väder ute och jag mår piss & pung! BAJS vilken dålig timing!
Kul för alla andra som kan äta glass i vårsolen dock.. Jag är inte alls bitter... ;)

Nu ska jag luta mig tillbaks igen och slappa, kanske köra en till powernap i soffan!
Ha det fint alla därute!


Piiiiiiiiis! (Peace!, hahah)

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0