23 Januari 2012.

Åhh tusen tack för alla bra råd och tips i förra inlägget!!! :)
Man sitter liksom här som den nybörjare man faktiskt är, så därför är det så guld värt när andra tipsar! :)

Haha, det är två saker jag ständigt är sugen på. Våfflor och blodpudding! Så häromkvällen gjorde ullis våfflisar och det var sååå goottt!! Jag säger bara till er kvinnor som inte varit gravida än; VÄNTA NI BARA! Ni kommer förstå vad jag menar en vacker dag. När ni är så sugna på nått så om ni inte får det så börjar ni gråta och om ni får det och smakar på det så börjar ni iaf gråta för att det är så förbannat gott. ^^




Idag har jag varit i varberga och röjt undan en massa skräp i lägenheten. Vi måste ju få ut allt innan vi flyttar vidare till våran trea. Jag vet, jag vet... Vi har ju precis kommit in i vår tvåa. Men efter första natten så blev vi erbjudna en trea (som vi egentligen har velat haft hela tiden). Så vi tänker ju tacka ja till den så vi har vårt på det torra sen. Men det är lite rörigt på lägenhetsfronten idag känns det som. Tre lägenheter liksom!!! ;) Men vi är tacksamma, mycket tacksamma till och med! :)

Nu ska jag snart hoppa i säng! Är väääldigt aptrött!! :p

Tjingtjong!

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0