19 Januari 2012.

Idag var jag och älsk hos barnmorskan.
Walle har växt lite dåligt se sista veckorna, så fram till förlossningen ska jag fortsätta gå till barnmorskan 1 gång/veckan för att hålla koll så allt är som det ska. Han mår tydligen bra för hjärtat slog precis som det skulle och han sparkar mig i revbenen stup i kvarten, så så är det ingen fara. Men han måste ta och bli lite stor nu. :)
Det kunde vara så att han bara låg lite tokigt idag också, så att magen inte putade så mycket. Vi får väl se. Ska tillbaks på onsdag igen.

Efter det så mötte jag Ida, vi hade lite att ta igen (eller vad jag nu ska kalla det). Skönt var det iaf :)
Sen blidde hon med hem till oss och fikade tsm med mamma & pappa som kom en stund senare.
Trevligt värre! Fick en jättefint smyckeshand av henne, där man kan hänga ringar, halvband osv på i försenad födelsedagspresent. Sen fick jag ett stort lila lavendelljus. Det luktar såå gott här hemma just nu av ljuset måste jag meddela. Tusen tack raring! Nästa gång vi ses får du dina presenter!!! :) <3

Nu ligger baby och sover på soffan, han ska snart tuffa iväg till jobbet. Själv så ska jag bubbla maniskt framför datorn när han har åkt. Har liksom inget vettigare för mig.

Imorgonbitti blir det föräldrakurs och sen hem till mamma & pappa.

Nu ska jag äta mandarin och sen myysa.


Tjofftjoff!

Kommentarer
Från: ida

det var så lite så vännen, inte alls mycket ju! och håll fingrarna i styr tills walle är född hihi ska ju självklart få mera än paketet idag. ÅH tänk om ett år typ. då kanske moster är barnvakt tihihiii. Han ska gilla mig bäst efter mamma. och pappa då. men mommo o moffa ska jag dela tredjeplatsen med! <3

2012-01-19 @ 23:32:11
Blogg: http://erikssonida.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0