26 Februari 2012.

 

Sisådär! Vet att jag varit dålig att lägga upp magbilder! Har några släktingar som hört av sig ang det. Men nu kan ni vara lugna.. hihi! Detta är då magbilden för vecka 36! :)
Bara en månad kvar..herregud vad fort det har gått.. fast ändå inte liksom. Känns som man har varit gravid i en hel evighet, men samtidigt har man inte hunnit förbereda sig så mycket mentalt på att man ska få barn snart! Jag ska liksom bli någons förebild, en mamma. Känns så stort så det går inte ens att beskriva. Jag är världens lyckligaste iaf! :)

Satt och skrev det där jäkla förlossningsbrevet häromdagen också. Och det i sig var ingen lek. Man vet hur man vill ha det osv, men att få ner alla tankar på ett papper så det låter snyggt och trevligt var verkligen inte lätt. Men nu är det också gjort. Så det är skönt. Och BB-väskan är packad ifall att man måste åka ner till USÖ lite tidigare än beräknat, så är det bara att greppa tag i väskan och åka. :)

Och snart så flyttar älskling och jag igen. Till en trea på öster. Ska bli så skönt att få större, och att få ett bebisrum. Myys! Det är mycket roligt som händer nu med andra ord :)

Nu på kvällen har jag kikat på Melodifestivalen, och jag höll ju på Hanna Lindblad och Charlotte Perrelli. Och ingen av dem gick vidare, så jag måste ha tappat greppet när det gäller musik. ELLER så har sverige tappat greppet om det som skickar Ranelid till final (jag är fortfarande helt oförstående kring det...). Efter det så försökte jag sova, men det gick inge bra. Så nu gick jag upp en sväng och tog ett bad. Ska återigen hoppa i säng!

Så nu signar jag ut och säger godnatt! :)

Kommentarer
Från: Ramya

2012-02-28 @ 16:00:09
Från: Ramya

Plutte magen :D jag älskar dig fina du :D <3 <3

2012-02-28 @ 16:00:35

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0