23 Februari 2012.

Haha har så många kommentarer jag borde svara på.
Kan börja med Marias kommentar.. Och min reaktion var typ; VAAA??? Kommer det bli värre?? Jag som tycker det är tillräckligt eländigt nu med mitt jävla humör..:P Oh lord..

Och till Ida, jajajajajajajaaaa.... :p Jag blir bättre! hihi :* <3

Jennie, du får precisera dig lite med färg och om du vill ha många bilder, vilka bilder du vill ha, så ska jag försöka fixa och trixa till nått! Brukar vara vaken nästan hela nätterna. Så det är bara att komma med idéer ;)

Sitter just nu och poppar musik. Ska gå in och tjuvlyssna lite på Melodifestivalens bidrag som kommer visas på lördag! Charlotte Perrelli har man ju höga förhoppningar på! hihi.

Och ja just det. Den där prinsessan föddes ju idag också! tror varenda jäkla kotte har uppdaterat mig med det på facebook. Allvarligt? är det verkligen sååå intressant? Jag känner MASSOR av folk som fått barn och inte fan har dem uppmärksammats så.. Tycker det hela blir lite löjligt och rejält överdrivet! Jaja, jag vet att det är en tronarvinge. Men so what? Dem är väl också bara människor?

 
Vecka 35+5.
Ja, det är inte så läckra bilder, men en liten glutt på magen iaf.
Antar att ni har sett en osminkad tjej i trosor förut ändå? ;) haha
Jag bjuder på dessa iaf.


Nu ska jag se om jag hittar nått gottigt här hemma! ^^
Är sockersugen typ heeela tiden. Snacka om jobbigt :P


Kommentarer
Från: Ramya

Min fina vän med stor mage :D <3

2012-02-25 @ 20:26:58
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0