22 Februari 2012.

Idag har Ida & Cattis varit här på en fika! Mycket mysigt att få ses igen och få uppleva vårt gamla tjejgäng! :) <3 hihi
Jag fick känna mig som vanligt igen, och inte som höggravid. Vilket jag känner mig jämt annars. Nu låter det som jag gnäller och det är inte meningen. Men var dock lite skönt att få känna på hur det var förr :) hihi
Svårt att förklara för att det ska låta bra! ;)
Så nu ger jag mig!

Ska dessutom snart pratas lite med Ramya. Måste ju få höra lite skvaller om mitt gamla jobb. Hehehe.. ;) Nee, men vill höra hur det går för min lilla stumpelumpa! hihi <3

 
Snacka om tråkväder ute!!! Uscha buscha!! ;)
Men mysigt!


Ikväll ska vi kika på Tintin-filmen btw! Ska bli spännande! Har hört att den har fått ganska bra kritik! :)



Nu ska jag gå härifrån! Tjingtjing! ^^
Trackback
RSS 2.0