14 Februari 2012.

Kl 15:00

Alla hjärtans dag.
Vilken hysteri.

Visst är det en mysig dag, men snälla..
Man kan faktiskt uppskatta människor man tycker om 364 andra dagar per år.
Men jag ska inte bryta traditionerna, så jag (precis som alla andra) ska hedra min karl här på bloggen.
Älskar honom så ofantligt mycket, och utan honom vore jag ärligt talat ingenting! <3
Han är den som får mig att vilja leva varenda dag! Och snart så får jag en liten minisebastian!
Åh vad härligt!



Nu ska jag förflytta mig till soffan. Mår illa som satan...
USCH...


---------------------------------------------------------------------------------------

Kl 17:21

Och nu till nått helt annat!
Måste lägga upp den här låten! Avskydde den verkligen först när jag hörde den i Mello, men nu är det den enda låt jag går runt och nynnar på. Sebbe stryper mig väl snart! hihi




Är fortfarande ledsen dock att mina Top Cats inte gick vidare till Final, utan dem hamnade bara i andra chansen. Och att Ulrik Munther gick vidare är helt obegripligt!!! Bläää och Gleeeeh!!!


Kommentarer
Från: Ramya

Så söt du är :) Jag håller med om hysterin!! Kyra på dig <3 <3 Puss!!

2012-02-14 @ 15:22:16
Från: Ramya

haha gillade dina tok sms där du var så arg att Top cats inte gick vidare ;) sötan!! <3

2012-02-15 @ 10:03:31

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0