1 Februari 2012.

Tänkte att jag skulle vara duktig och uppdatera bloggen, men kom på att jag typ har noll saker att skriva om.
Somnade ganska sent inatt för att jag och Sebbe satt och spelade ett onlinespel tillsammans. Och jag brukar inte vara så förtjust i dataspel, men detta är jätteroligt. En blandning av typ super mario och diablo. Ett gulligt diablo kan man säga. Haha. Och när man spelar så rusar tiden iväg kan jag dock medge. Så jag gick upp typ nyss. Eller ja, jag var uppe redan vid 11 idag och åt frulle, men efter en stund gick jag och la mig igen. Ooom ni ville veta.

Idag så ska vi storhandla, sen hem till mamma & pappa och hämta mer bebisgrejer. Dem hade tydligen hittat madrass och täcke till spjälsängen bland annat. Sen tror jag att det fanns lite pojkkläder sen Markus var liten ^^ När jag jobbade igårnatt så hade mamma med sig två kassar med saker. En Sovpåse i ull, som man har i barnvagnen. En bärsele, och en potta. Haha

Om en månad får vi ju styla lillens rum! Så det kommer bli kanon!

Fråga;
Vad tror ni om att ha ett skötbord inne i Walles rum? Kan man ha det? Eller ser det bättre ut att ha det på toan?


Nu ska jag springa ut med Tyko, sen slappa lite framför tvn!
Hejhopp gummisnopP!

Kommentarer
Från: Enniie

Klart du kan ha det i hans rum. Pimpa det med lite färg eller väggdekaler (finns på IKEA). Det blir hur bra som helst. ;)

2012-02-01 @ 18:01:33
Blogg: http://veeka.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0