16 december 2012.

Idag blev man alltså 24 år. Nästa år är jag närmare 30 än 20.. *Tungt..* haha
Fick besök av Mamma, pappa och bror idag. Det var riktigt mysigt!
Av mor & far fick jag Loreenskivan och presentkort på.... McDonalds!! haha visste inte ens att man kunde ge bort presentkort därifrån! Så på tisdag blir det finmat med älsklingen!
Av Bror fick jag presentkort på Örebro City! Kan handla på typ vilken butik som helst! Niice! :D
Och av Linda med familj fick jag pengar!
Åh så mysigt det är att fylla år!
 
 
 
 
 
Walle var såklart finklädd på mammas dag! Sötponken som nu börjar bli stor. Tre tänder har han redan fått! Vad fort det går! Snart är det dags för mig att börja jobba igen, och Walle att börja på dagis! :)
 
Nu ska jag snart kasta mig i säng!
 
Godnatt folket och tack för att ni gjorde min dag såå mysig! :)

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0