28 Augusti 2012.

Fy zlatan vad dålig jag känner mig idag. Tog ut p-staven idag, och bara det tog sin lilla tid då den tydligen hade satt sig rätt djupt in i armen. Så två stycken barnmorskor fick hjälpas åt att ta ut den. Puh, det händer ju liksom bara mig som är nålrädd liksom.. haha.
 
Sen gjorde jag ett annat ingrepp som jag inte känner för att gå in på här, men som jag ALDRIG tänker göra om. No matter what!! Punkt slut punkt. hehe
 
Så idag är det en tycka-synd-om-mig-dag! Blir film, chips och läsk! Soffmys is da grej todej! ;)
 
Och btw, jisses så kul det är att ta bilder med nya mobilen!! Det blir liksom bra bilder!!! 41 megapixel kamera med xeonblixt! Och blixten är ju kanon! Så skönt att ha bättre mobilkamera än digitalkamera, för mobilen är ju nästan alltid med. Så då är det kul att kunna ta fina kort när oväntade händelser dyker upp! :)
I'm happyhappy, speciellt nu när jag börjar få kläm på den! hihi!
 
Här kommer en fin bild på min mor och på wallen! (Båda lika glada!!) 
 
Nä, nu ska här beställas pizza kanske? Hm, får se! :)
 
Pusshej

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0