21 Augusti 2012.

Okej, min förbättring på bloggfronten går inte så bra som jag trodde, haha!
Men vad har hänt sedan sistens? Joo, jag har börjat träna! Har nu tränat tre dagar! Nu ska min hängbuk från graviditeten bort! Så jag har sprungit 30 min/dag och gjort sit-ups. Det tar sig ska gudarna veta! hihi

Igår var min lilla älskade Walle hos BVC och fick sin andra dos vaccination. Herregud vad ont det gör i en mammas hjärta när man först lägger ner sitt barn på skötbordet och han är huuur glad som helst och skrattar och har sig, sen på 2 sekunder förvandlas det glada till ett über rött ansikte och en bebis som laddar i 5 sekunder på ett GALLSKRIIIIK!
Efter BVC besöket mådde han såå dåligt! Benen hans svullnade nått kopiöst, han var varm som en tekanna och han skrek fram tills 21.00 nånting... Åh, vad man känner sig hjälplös när man inte vet EXAKT hur dem mår eller vad dem tänker! <3

Men idag mår han mycket bättre! (Tack gode gud!!!) hihi
Nu är det 7 månader kvar tills den sista dosen. Då hinner jag ladda lite tills dess!
Mammas lilla krake! :) <3

Nu ska jag spela Candy Crush! Yippe Yoo Yoo!!


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0