18 Augusti 2012.

Har tråkigt, så jag snodde listan från Jennie :)




1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Dagen har inte börjat, men får nog svara sambon, och barnen..
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Tall Man
5. Vem ringde du senast? Sebbe
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Då räcker det med en kram och en teckning. ;)"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem jag ska höra av mig till :P
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I tisdags när vi var i Nora och åt Noraglass! :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? 8.30
13. Vilken är din favoritjulsång? "Julen är här - Tommy Körberg" & "Last Christmas - Wham"
14. Vilken är din favoritplats? En stenkulle i Vedevåg!
15. Vilken plats föredrar du minst? Ett mörkt främmande rum, ensam.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i Dalarna.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Clowner som skulle titta in utifrån och mörkret.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Sebbe pratade "bebis-språk" med Walle och lät som Pingus mamma! haha
19. Hur stor är din säng? 180 cm.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och. En av varje har vi.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover bara i trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 eller 1, lite olika.
23. Vem var din första idol? Spice Girls och Backstreet Boys.
24. Väggur eller klocka på armen? Väggur, klocka på armen har jag inte haft på länge :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja.
27. Vilken är din favoritglass? Apelsin
28. Vilken är din favoritefterrätt? Vit chokladmousse med exotiska frukter.
29. Tycker du om kinamat? Absolut!! Mums!!!
30. Tycker du om kaffe? Självklaart
31. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice, om det finns hemma.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja 
35. Är du en beroendemänniska? Av choklad
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Victoria Axelsson (gammal klasskompis)
37. Vill du ha barn? Har redan en son, men vill definivt ha minst 1 till :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och lite franska :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när min jordnötsallergi slog till igen.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng faktiskt.. Jaja, jag vet att det är barnsligt! Men är galet rädd för maneter!! :P
41. Vad spenderar du helst pengar på? God mat och inredning 
42. Äger du dyrbara smycken? Ja
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? SATC
44. Kan du rulla med tungan? Halvt ;)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa. 
46. Sover du med gosedjur? Nej, sover numer med min goseson :p
47. Vad har du för ringsignal? Alizee - J'en Marre
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, sparade till min sessa som kmr i framtiden :P 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina hello kitty pyjamasbyxor ;)
50. Flirtar du mycket? Ja, med sambon :)
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, jag tror faktiskt jag kan det! :)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nope
53. Vilken var den senaste boken du läste? Anja Pärsons självbiografi
54. Läser du någon dagstidning? Nej, läser på nätet, då oftast na.se
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix Megapol 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kommer faktiskt inte ihåg, haha
59. När var du i kyrkan senast? 4 Augusti. Kollade då på min kusins bröllop
60. Är du lycklig? JAAA!!! <3


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0