8 April 2012.

Jaha. Vart ska man börja?
Lilleman är lite sjuker. Det hela började igår när vi var hemma hos mamma och pappa.
Då hade han bajsat ner hela sig typ. Och igårkväll började han kräkas också.

Sen blev jag dålig, lagom då älskling precis och naturligtvis redan åkt till jobbet.
Vid 00.00 inatt kommer sebbe hem från jobbet. Då känner han sig också dålig..

Nu ligger båda mina gullegrisar och sover, själv sitter man i 37,7 graders feber. Yaay..
Fast jag är ju hellre sjuk än att ser på när lillen är sjuk. Han är ju såå liten..min lilla pluttskrutt! :love: :(

Nej, nu bränner det i ögonen, så nu ska jag vila lite i soffan bredvid Walle!
Tjingtjong!

Kommentarer
Från: Ramya

krya på er!!! <3 <3 <3

2012-04-08 @ 11:21:04
Blogg: http://ramya.webblogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0