1 April 2012.

Jahaja, inatt så lossnade lillens navelsträng.
För 1 vecka sedan så stod jag i duschen efter att ha förlöst honom.
Helt sjuukt vad fort det har gått!! Jag har varit mamma i en hel vecka!!
Och som jag sa till min trevliga granne igår, det är roligt att vakna varenda morgon. Även fast klockan är 04.00 liksom.. :P :love:

Btw, så har vi världens trevligaste grannar! Alla har stannat upp och presenterat sig och berättat vart i trappen dem bor! Hur trevligt är inte det?? Det hände mig aldrig i vbg!! Där hade jag bara den där förbannade surmuppen som klagade på allt!!! Hursomhelst, grannen precis mittöver oss såg barnvagnen i trappen, och när jag sprang till tvättstugan så stannade hon mig och log ett jättesmile och ba; GRATTIS!!!!!

Jag såg nog lite frågandes ut, men förstod rätt snabbt att Sebbe träffat på henne och sagt nått. Frågade henne om karln hade skvallrat och hon ba; jaaa! :) Sen frågade hon mycket om förlossningen och berättade om sina egna barn som nu var vuxna osv osv... Men hur trevligt stämning är det inte liksom! När alla kan prata med varandra som vuxet folk! Älskart!! :D

Idag ska jag förmodligen träffa Ida en sväng och ta en promenad med Walle! Hoppas på fint väder nu bara! :)
hihi


Kommentarer
Från: K

Grattis till födseln!! förvånansvärt glad för din skull! Trodde aldrig jag skulle säga detta men, jag saknar dej! Hoppas du mår bra!

2012-04-04 @ 22:16:02

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0