9 November 2011.

Jisses, dagarna går såå fort!
Förra veckan fick vår lilla bebis för tidiga presenter av Ramya!
Så gulliga, och jag längtade trippelt så mycket till att bli mamma åt min lilla pojke.
Kom ut nu!!! ;)
Meen, det är ju halva tiden kvar. Lika bra att han får odla klart! haha :p



Det märks förresten att han har två nattarbetare till föräldrar. För VARENDA kväll börjar han sparka och ha sig ca 20-21.00, och håller ju då naturligtvis på hela natten fram tills 08-09.00. Lagom till att Ullis ska gå upp. Så ni kan ju gissa hur lätt det är att sova på en skala när ens lilla kille sparkar en hela natten, vilket i sin tur gör att magen spänner nått otroligt. Ibland undrar jag om han verkligen bara sparkar eller om han gör hela kullerbyttor därinne. ;)

Slutsats; Vi väntar alltså en akrobatisk nattuggla.


Magen nu, vecka 19.


Nu ska jag ringa pappa! Såg precis att han ringt. Jag och sebbe somnade totalt i soffan i ca två timmar. Helt slutkörda efter en storhandling idag. Pinsamt att man inte ens hör när telefonen ringer, som förövrigt låg ca 40 cm från oss.

På återseende!/ Ullis

Kommentarer
Från: Maria

Mysmagen där! Man blir så sjukt trött så det är gött att ta chanserna att sova när man kan :)

2011-11-09 @ 20:43:02
Blogg: http://merias.blogspot.com

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0