11 Maj 2011.

Idag så har man typ sovit hela dagen. Var helt slutkörd efter gårdagen. Har jobbat flera nätter i rad nu. Och sov bara två timmar på dagen i förrgår, så det tog jag igen idag.
Sen blev det promenad från stjärnhusen tillsammans med Ramya fram till karlaparken där det styrdes grillning.
Myys!
Ska försöka få in så många grillningar som möjligt i sommar. Eller rättare sagt; passa på att gå ut och ha trevligt medans det ändå är fint väder. :)

Jag missar btw ESC på lördag! Sorligt värre!! :'(
Årets höjdpunkt liksom, och då jobbar jag.
Bajspåse!!

Har tokmycket jobb i Maj, så jag hoppas på en kanonskön lön till Juni!
Vill ju kunna börja leva lite igen så att säga..

Åh, just ja! Om 3 veckor sitter jag på finlandsbåten! Eller ligger... beror väl på ;)

Nej nu ska jag låta min kära kollega läsa detta.

Förkortning till honom som han kan få klura lite på; PPS! (helst 2 ggr)

Men till er andra säger jag byeebyee!


Kommentarer
Från: Ramya

Vilka roliga inlägg du gör ;) <3 Bästa !

2011-05-14 @ 09:05:01

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0