24 Mars 2011.

Idag så var jag iväg till Marieberg tillsammans med Mammsen.
Lämnade Milou själv en längre tid för första gången, och jag tror faktiskt att det gick bra.
Han lät ingenting när jag gick. Och han lät ingenting när jag kom tillbaka. (Stod i trappen och lyssnade).
Han hade dessutom varken kissat eller bajsat inomhus under tiden jag var borta. Stort plus!
Så imorgon ska jag lämna honom en stund igen, och denna gång bara en snabbis då jag ska iväg och klippa mig.
Då behöver jag inte vara lika orolig :)

Sen på kvällen kommer Kenny hit. Jag har bestämt att vi ska käka våfflor, eftersom det är våffeldagen.
Han har exakt ingenting att säga till om. Eller jo, kanske. Men jag kan ju alltid försöka. haha.

Nu blir det en liten kisspromenad, och sen hopp i säng.
Är supertrött.
Så skål på det och godnatt allesammans!


PS. Nu har lönen äntligen kommit!!!! Jag? Glad? Eehh... JAA!! Nu får jag ju mat i kylskåpet igen. Känns sådär lagom underbart faktiskt. haha. Ds



Kommentarer
Från: Kenjii

Alltid lika kul när det kommer pengar på kontot, något som är ännu roligare är ju om pengarna kunde räcka ett tag också, och inte ta slut efter att ha betalat räkningar och stor handling ;) Löv jo <3

2011-03-29 @ 12:39:01
Blogg: http://unikaulrika.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0