23 Mars 2011.

Ursäkta att jag tjatar sönder om lilla Milou.
Men han är min lilla bebis, och jag är såå lycklig att jag har honom.
Känns mindre ensamt med en kompis här hemma :)



Btw, så pratade jag och Kenny en hel del igår ang vår situation.
Han lyckas inte få jobb i Örebro, och jag vill flytta.
Så nu letar vi någon lösning någon annanstans.
Jag vill hem till Dalarna! Så heja heja! För min del får det bli till hösten isåfall.
Antar att han flyttar så fort som möjligt om han får jobb. Helst igår liksom ;)
Men vore toppenbra för oss att kunna bo i samma stad och kanske till och med tillsammans för att kunna satsa 100% på vårt förhållande. :)

Imorgon ska jag till Marieberg med mamma. Och Milou ska vara själv en längre stund för första gången.
*gulp* Får se hur det går.. haha shiit.

Nu måste här sovas! :)
Godnatt på er!

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0