1 Mars 2011.

Jahapp, då var det redan mars. Guuuuud vad fort tiden går. Var ju nyss jul?! Jaja, bara att kämpa på tappert.

Idag hade jag Ann-Britt på besök, hon tog med sig sina barnbarn för att kolla på Stampe. Och lilla Emma verkade bli förtjust i Stampiponken. Så nu är han inte min längre :'(
Men han har det mycket bättre hos en barnfamilj som dels har mycket mer tid med honom, och dels tål honom.
Men han var så social och mysig! Så jag hoppas att han får det guldens :)) Men jag känner ju Ann-Britt så jag är helt hundra på att han har det bra nu! hihi

Sen på kvällen drog jag upp på stan där jag mötte Ida.
Blev lite nya kläder och en vårjacka, och sen blev det en bakad potatis på la baguette. (naturligtvis)
Ingen riktig shopping utan la baguette! ;-)

Nu är det läggdags!
För imorgon ska jag umgås med Sebbe!

Hej hopp!

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0