26 Februari 2011.

Igår hade vi fest med vikarierna från jobbet + micke och klas.
Vi var hemma hos mig, och ni kan ju bara gissa hur gott det luktar här nu.
Luktar gammal alkis i hela lägenheten!!!!
Men fan vad kul vi hade! Det var ju inte sista gången vi festade ihop om man säger så!
Man vet att man har haft kul när man mår som jag gör idag...
Men men, life goes on! Blir att dricka några Treo sen innan man drar till jobbet! haha

Idag är mamma på sin födelsedagspresent som hon fick av mig och pappa!
Ska bli superkul att höra om hon blev nöjd! ^^
(Kan ju avslöja att hon fick en tripp till kolmården. Där ska hon få en föreläsning om hur man pratar med delfiner. Sen ska hon få simma och mata dem. Hennes högsta önskan har alltid varit att få bada med just delfiner. Så jag både tror och hoppas att hon är nöjd)

Så jag är hundvakt åt lilla Ella som har världens största separationsångest. Hon piper och piper och piiiiiiiper efter mamma och pappa. Kul att lyssna på när man är bakis. NOT.

Nu ska här duschas.

Tjong i ballongen!

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0