15 Februari 2011.

Okej, om man skulle ta och skriva en liten uppdatering på livet kanske?
Vad har hänt sedan jag var seriös på bloggen sist mån tro?
Jobbar denna vecka i natt1-gruppen, känns superduper! Var så längesen sen sist!
Men är megabegaförkyld, så det är ju verkligen mindre kul...
Inatt jobbade jag med Maria, nu inatt ska jag jobba med Ann, imorgon med Erja och på fredag med Ann-Britt! Grrrreat! Alla mina favvisar!

På lördag ska jag och Ida stå modeller på Scandic hotell i Örebro.
Känns lite... knepigt och nervöst är nog de rätta orden. Men det kan nog bli superkul! :)

Ooooch.. (gör kors i taket nu alla människor).. nu är Kenny och jag äntligen ett par! Äntligen har vi båda hittat tillbaks till varandra samtidigt! Back on track liksom! :) <3



Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0