29 December 2011.

Idag har vi;

- Varit och handlat
- Städat ur Sebbes lägenhet
- Skrivit på kontrakt
- Ätit hemmagjord räksoppa (Som sebbe lagat)

Så idag har vi varit duktiga!
Nu är mannen i huset helt slut.
Han sover och snarkar i soffan.
Hunden har däckat i sängen.
Och här sitter jag.. haha!

Tänkte ladda upp lite bilder från Julafton!


Älsklingen i slips! Snygging som vanligt! :*


Årets Julgran hos familjen Andersson! :)


Happy Family!!


Paketöppning..


Markus spånar in min nya kamera.. haha..


Jag och mina klappar :))


Nu ska jag bubbla, sen blir det kladdkakebak!!
Tjingeling!


Kommentarer
Från: Ramya

Mysigt!! Vilken fin gran ni hade hos mamma och pappa :) Fint att kontraktet är klart ;) Puss puss <3 <3

2011-12-29 @ 16:41:16
Från: ida

ÅH myyyyys! saknar dina föräldrar typ! haha kan vi inte ta en fika hos dom snart:D puss på dig gullet< 3

2011-12-31 @ 09:48:36
Blogg: http://erikssonida.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0