26 december 2011.

Jahaja, vad ska man säga? Migrän i 2 dagar vilket har resulterat i att man sovit 2 dagar konstant. Kul...NOT!

Men men, nu är älsklingen på jobbet och jag har precis kollat klart på "It's Complicated" med Meryl Streep och Steve Martin. Kul tjejfilm! Hihi.

Igår natt sparkade min lilla ängel för första gången på ett revben! Satans vad ont det gjorde. Nu förstår jag vad alla mammor pratar om när det nämner det. Jag får väl igen för att jag sparkade på min stackars mamma när hon väntade mig. ;)

10/1 ska jag tillbaka till barnmorskan för att kolla hur Walle mår och hur han växer! Spännande, spännande!
Lite tokigt att det blev just på älsklings födelsedag, men det går väl ganska snabbt det där besöket! :)


Kommentarer
Från: ida

näää men sötistyko! men han påminner om milou.. hur går det för din syster med lilla vovvsingen? ni skulle inte få tillbaka den eller hur blev det? PUSS

2011-12-27 @ 16:04:00
Blogg: http://erikssonida.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0