19 december 2011.

5 dagar kvar till jul!
Mysmysmys!
Sista julen innan jag blir mamma!
Känns lite konstigt faktiskt!
Men bra naturligtvis! :)

Igår hade jag familjen på besök.
Dem firade mig lite i efterskott.

Vi bjöd på citronkycklingfilé med potatiskroketter, kokta grönsaker och hemmagjord citronsås!
Till efterrätt blev det stekt, färsk ananas med krokantglass ripplad med ljus sirap och så lite kokos över.
Blev faktiskt jättebra båda delar.
Aldrig gjort nått av recpeten tidigare, så jag känner mig nöjd :)

Jag fick en massa fina paket.
Hade önskat mig saker till bebisen!
Och det fick jag utav Markus!
(Bild kommer senare!)
Och av Mamma & Pappa fick jag 2 st böcker och den nya Nanne-skivan! :)







Av min fina sambo fick jag en riktigt fin digitalkamera!
Vi hade satt ut en gräns på MAX 300 kr, tror ni att han höll det??
Ehm...neeeeej... :p
Men men, han får ju finpaket av mig sen i januari när han fyller!
Då blir det payback! Mohaha ;) <3

Det var meningen att Ida, Cattis & Ramya skulle ha kommit idag också, men jag kände att det skulle bli liiiite trångt i vår lilla etta på 30 kvm, så vi ska ses under veckan istället! Hoppas Ramya kan då också! Skulle vara mysigt att äta lite gottigt och bara jäsa lite innan jul! :D

Nu ska jag fortsätta jobba!
(Eller ja, egentligen ska jag spela bubbelspel innan jag fortsätter)
Jag och Marie blir snart gaaalna på banorna man inte kan komma vidare på!!!!! SUUUUUCK!!!

Tjingeplong!


Kommentarer
Från: Ramya

bubbbel i våra hjärtan <3

2011-12-26 @ 18:15:26

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0