7 April 2011.

Ojojoj! Vart ska jag börja? Jag är typ superlycklig idag!

För det första så bestämde jag mig att jag inte kan ha kvar Milou, vilket bara av att bestämma det var skitjobbigt!!!! (Hej svenska 2). Sen när jag väl snyftat färdigt så började jag tänka hur jag skulle sälja honom. Kom då på att min storasyrra Camilla har pratat om att hon vill ha en nakenhund. Så jag skrev ett facebookmail till henne. Och hon var helt klart intresserad. Hon vill bara sälja sina två jättefina Ragdollkatter först. Så vi ska höras till helgen för att se hur det har gått för henne. Och det känns SUPERBRA att det är syrran som tar över Milou om dem nu bestämmer sig helt för att ta med honom hem. Vilket jag tror att dem kommer vilja när dem får se vilken supergo och social hund detta är. Absolut ingen problemhund, men jag har inte alls den tiden nu när jag är singel att kunna ta hand om honom.
Så det är tråkigt för mig, men Milou kommer få mycket mer uppmärksamhet hos Camilla, Fredrik och Tilda =)

Ps, om ni är intresserade av 2 fina katter så kan ni ju höra av er till mig. Ds


Sen nu på eftermiddagen/kvällen kom Ida förbi, vilket jag absolut behövde. Var ganska upprörd och förbannad på en viss person. Så jag behövde få ur mig lite skit. Tack gumman du är bäst! <3 Så det blev lite fika och ganska många skratt! =)


Efter det kom Kenny och hämtade sina saker som jag packat ner i hans väska, och han lämnade även min lägenhetsnyckel som han fick av mig för ett tag sedan. Känner mig ganska lättad att vara ensamstående just nu.


Sen åt jag 2 st Kiwi! MYCKET MUMS! =)


Nu ska jag sova! Ska upp tidigt imorgon!
Då blir det en liten utflykt först till mamma och pappa, sen vidare till Lindesberg!

Nattinatti!




Kommentarer
Från: Anonym

Du kommer kunna jobba jättemycket och vi kommer kunna härja massa älskling <3 Milou kommer ha det bra :) <3



Åh två kiwi?!! Fan va gott :D

Puss älskling <3

2011-04-13 @ 06:44:53

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0