13 April 2011.

Måste faktiskt vara såpass EGO och lägga upp vad Ida skrev om mig på vår blogg.
Jag har väldigt svårt att ta emot komplimanger och söta ord.
Så jag grät faktiskt när jag läste detta! :$
Hon är ju bara för underbar! <3


"Om ni har sett avsnittet på "How i met your mother" när Ted och Marshall använder sitt "mentalspråk", de tittar på varann med blickar och kommunicerar på det sättet, precis så är det för mig och Ullis, kanske inte att vi säger meningar till varann, men hon kan på mindre än en sekund fatta PRECIS vad jag tycker eller vad jag menar när hon ser mitt ansiktsuttryck, likaså jag med henne. Det låter kanske överdrivet men det är helt sant, sjukt egentligen!

Ullis har senaste dagarna sagt att hon är helt underbart lycklig och jag ser det på henne, jag hör det på henne, DIREKT, hon är lycklig, jag ser att hon svävar på små rosa moln! Hon om någon förtjänar att känna såndär riktigt härlig lycka, man är så lycklig så det bokstavligen känns att man ska spricka.

Hon har varit med om mycket och hon är en av de starkaste människorna jag känner. Vi har varit med om otroligt mycket tillsammans och det har inte varit en dans på rosor alltid. Att hon har tagit sig ur mörka hål (som vissa människor har turen att aldrig ens behöva vara med om under sin livstid), till att nu som idag, stå där och vara lycklig, stråla! Det är starkt! Som jag sa, hon om någon förtjänar det, tusen gånger om! Hon är en sån underbar och omtänksam person. Bara att kolla till hennes yrke, finns dem som jobbat med det arbetet i närmare 40 år kanske men jag kan slå vad om att hon gör ett MINST lika bra arbete som dem om inte mycket bättre! När hon är lycklig, då mår jag bra, jag är också lycklig. Hon är ju min andra hälft, och skulle inte min andra hälft må bra, klart inte jag heller mår bra då, helheten liksom! Det fungerar så både i gott och ont! Med det sagt vill jag också säga,
jag älskar dig min fina vän. hjärtahjärtahjärta."





Visst var det fint?
Jag smälte iaf!
Och ni ska vara avundsjuka på att jag har världens bästa kompis!!
Sådetså! ;)

Nu ska Milou ut och kissa. 
Sen blir det myskväll!
Eller ja, en stund, för efter 21.00 ska jag och Ramya ta en kvällspromenad! :)
Hon är tillbaka i Örebrooo!

Jippiajaaaj!


 


Kommentarer
Från: Sandra

Underbart att du mår bra! Världens bästa ullisbullis - jag älskar dig massvis <3

2011-04-13 @ 21:51:43
Från: Fia

Fint skrivet!

Kul att höra att du mår bra! Kram på dig Ullis

2011-04-14 @ 01:33:30
Från: Ida

Menar vartenda ord jag skrev!! <3<3

2011-04-14 @ 13:23:41
Från: Ramya

Älskar dig gumman!! <33

2011-04-15 @ 18:10:11

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0