21 September 2010.

Ja, herregud, vart ska man börja?
Adam kom över till mig i Söndags, vi kikade på valvakan.
Nu ska jag skriva något som förmodligen kommer göra människor sjukt upprörda, men kom ihåg att detta är mina tankar och åsikter.

Men tycker ni inte svenska folket, att det börjar bli liiiite uttjatat ang att SD kom in i regeringen?
Vart man än är så hör man att Jimmy Åkesson inte ska få samarbeta med något parti. Så varför bli så upprörda?

Btw, så ska jag gifta mig med Lars Ohly sen när han har skiljt sig! haha
Den mannen är klockren rakt av!
Sjukt bra reaktion där vid sminkrummet. Han är för skön den där mannen!

Hepp, här kan man ju inte sitta hela dagen, dags att laga mat!

Byye


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0