2 Oktober 2010.

Jahapp, nu har man jobbat tre nätter i rad, och inatt blir det att gå på't igen.
Om jag är pigg och peppad? Nej.
Är trött som aset, blir nog bättre om jag får sova lite innan jag går iväg :)

Var på stan nyss och träffade Ida och Hanna.
Vi lunchade lite. Blev en bakad potatis med kyckling och curry. Mmm!!
Sen hoppade jag in på H&M lite snabbt, och det blev ett par svarta leggings (alltid bra att ha), en mossgrön  tight spetströja (som är genomskinlig, så det gäller att ha en snygg BH under..;)), hårsnoddar och en himmelsblå stickad mössa. Yaay, nu har man bunkrat upp lite inför hösten.
Ska ju ut på fredag så ska ha spetströjan då tänkte jag. hihi

Nu ska jag slappa lite och varva ner innan jag lägger mig två timmar.
Måste ju ladda för inatt!;)

Pusshej!

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0