25 November 2010.

HEMSK DAG! ;(

Nu är är min lilla gosis i himlen hos mormor!
Jag kan tänka mig hur mormor stod och väntade på honom.
Nu slipper han ha ont.
Jag vet att vi gjorde det rätta.
Men det gör så ONT!
Hur får man denna smärta och sorg att försvinna?

Jag saknar dig Nimo!<3
Du har varit min bästa vän i ca 10 år.
Jag känner mig ensam utan dig.
Jag är inte hel längre :'(



Hoppas att det var lika fridfullt att somna in som det såg ut älskling! <3
Nu får du vandra vidare utan smärta och hjärthosta!

Ska citera Miceal jackson;

"Something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay
"


Vila i frid min lilla goseplutt! <3
Mamma kommer alltid att sakna och längta efter dig! <3


Kommentarer
Från: Kenjii

Bästa sättet att få smärtan och sorgen att försvinna är nog att prata om den och gråta gråta gråta... Söka stöd och tröst hos personer du litar på.... Lider med dej gumman... Tänker på dej <3 Puss o kram

2010-11-25 @ 23:37:05

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0