Level 26..

Tjenixen!:)
Var inne och läste Nannes blogg nyss, har inte läst den på skitlänge.
Men jag hittade ett inlägg som jag tyckte var lite småkul!
Hon är väl för skön?!:)

"Är det nån som har sett trailern "Svenska Hollywood fruar"? Jag får rysningar när jag ser det. Måste man bli dum i huvudet bara för att man får pengar? I Hollywood verkar det så. Vad sjutton ska man med en ring för 900.000 dollar till? Det motsvarar 7 miljoner kronor. Gud, vad en del människor sätter skruvade värderingar om vad som är viktigt i livet. Ena frun verkar ju i alla fall ha avancerat oerhört yrkesmässigt - hon lärde sig ju koka kaffe för ett år sedan. ;-)
Det verkar som om de har Melittafilter i huvudet allihopa de där tre fruarna, för ingenting vettigt verkar komma ur deras munnar, så förmodligen sållas allt vett bort på transportvägen mellan hjärnan och munnen."


Idag är det söndag och fint väder. Hmm.. jag har kommit på att när man är sjuk så har man helt plötsligt ingenting att göra. Jag flyttar på rumpan mellan tv:n och datorn i stort sett. Så de senaste dagarna har jag spelat sönder Farmville typ, vilket känns lite nördigt om jag får erkänna det själv. Är liksom i level 26 redan..suck!;)
Så det som händer hemma hos mig just nu är Farmvillespel, Spotify, dricka te och röka. (Jag vet att jag inte bör röka med världens rossligaste hals, men nått kul kan jag väl få göra?) *Fniss!*

Nej, nu ska jag unna mig en kladdkakebit!
Hejsvejs


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0