24 Juni 2010.

Idag blev jag väckt av mamma 7.30. Hon tittar skitallvarligt på mig och säger; Jag måste prata med dig!
Jag reser mig upp och tror att det har hänt nått, typ att nån har dött. Sen tittar hon på mig och frågar om jag vill jobba med henne i sommar. För de behöver vikarier på natten tydligen. Antingen så tycker hon att det ska bli döjobbigt och stå ut med mig där också eller annars var hon bara väldigt sarkastisk med blicken. Måste klura lite på det där känner jag! Haha.

Så nu ska jag jobba HELA sommaren. Dagar, kvällar OCH nätter! Men det blir en fin lön sen! Yaay!
Tack Kaveh som tipsade mig som vikarie. Du är typ min idol idag! ;-)

Nu ska jag till Älvtomta och lämna ett papper till Micke.
Sen ska jag till Apoteket - Affären - Hem och Äta - Kolla när Mamma dansar!

Dagens "ledighetsschema", meen jag gillar't!
Tummen upp för idag!

Kommentarer
Från: Louise

nej bumbibjörnarna visas inte längre har dom på film :D

2010-06-24 @ 23:39:57
Blogg: http://louiseelinore.blogg.se/
Från: jennifer

svara gärna på dagens fråga i min blogg =D

2010-06-25 @ 11:46:02
Blogg: http://jenniferforsmarks.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0