24 Juli 2010.

Nu är lägenheten verkligen min. Vet att jag förmodligen tjatar hål i skallen på alla angående detta, men har varit nära att flytta typ tusen ggr förut, men nu har jag kontraket bredvid mig. Skrev på det igår!!! Så jag är happyhappyhappy!

Inatt så jobbade jag mellan 21.30 - 07.00. Sicket roligt gäng det är på natten..
Vi hade diskussioner från allt mellan himmel och jord. Blev allt från hur man orkar stå ut med vissa brukare till judendom till könsstympning. Djupa samtalsämnen? Nehe, det menar ni inte? Men ganska underhållande när man är trött! haha

Sen blev det hem och duscha och plocka fram finkläder. La mig runt 08.00. Gick upp igen kl 11.00.
Sen blev det att kasta på sig kläder och smink för kl 12 var det dop för lilla Hugo. Andreas tredje barn.
Charmigaste ungen typ. Sötnöt.

Sen var jag helt slut på eftermiddagen så det blev att hyra film med min kära broder. Vi kollade på Avatar!!! Den är ju så jävla bra! Tröttnar aldrig på den!!

Räknade förresten att av 27 timmar så har jag sovit 3.. så inte så konstigt att kroppen känner sig lite mör.. haha

Men nu; SOVDAGS!
Min kropp jublar och gör vågen.
byyye

Kommentarer
Från: Andreas. Risse... ja o så vidare

Sover du nu eller ?

2010-07-25 @ 18:36:33

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0