Arg, Argare, Ulrika.

Du är en idiot.
Jag trodde du var en vän.
Eller inte.
Snacka om att ta tillfället i akt.
Du passar på när jag är som svagast.

Skit ner dig.
Jag har andra vänner.
Så du är putsveck ur mitt mitte, jävla lögnhals!



Jaja, nog om detta lilla trauma.
Imorgon börjar jag på nya jobbet.
Ska faktiskt bli kul.
Tror till och med att jag längtar lite.

Sen så ska jag försöka se till att jag och Adam träffas snart.
Måste prata lite med honom känner jag :)

Hm, annars då?
Ja inte så mycket.
Kan ju passa på att säga att jag älskar min familj, som stöttar mig så mycket!
Och ett stort tack till Ida, utan dig vore jag inte hel. <3

Nu ska jag snart äta!

Pusshej!

Kommentarer
Från: Du vet när du läser kommentaren!

1. Så fegt av dig och inte ens våga komam och konfrontera mig med detta. börjar tro att du VILL vara ovän med mig så då får det väl vara såhär.



2. Jag frågade dig lite försiktigt på msn om jag kunde få tillbaka dom pengar du lånat av mig de du sagt att du skulle betala. Jag räknade på det fört och fick summan 400:-, håller inte du med så är jag inte omöjlig att ändra på mig! Man behöver inte hetsa upp sig såhär och få världens utfall för 400 fjuttiga spänn! Jag trodde du kunde prata med mig, men icke.



Ska skriva ett inlägg på min blogg om dig också. För som jag sa tidigare så är du tragisk och larvig när du håller på såhär. Och när du dessutom tänker ta upp kontakten med Adam nu när jag är borta ur ditt liv, du ser ju inte hur du själv håller på och det är tragiskt. Och om du bara kunde höra hur du låter sen, lyd mitt råd... sök hjälp! Säger inte det för och vara elak, säger det för att jag vill att du ska må bra!



Så.. Ha det bra, jag sätter 200spänn på att du hånglar med adam innan årets slut! Du är kärleksberoende, inse det!

2010-01-10 @ 22:09:11
Från: ida

love you <3

2010-01-10 @ 23:05:42

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0