Unik dag.

Gick upp kl 9 imorse.
Väckte mamma.
Började packa saker inför vår längdskidsåkning, såsom varm choklad, korv, bröd osv osv..
Klädde på oss varmt! (Fan vad snygg man är i termobrallor btw!)
Åkte skidor i två timmar.
Sen skulle vi grilla, men grill(fan) rent ut sagt funkade inte..(vilket är jävla typsikt när man väl tar sig an och gör en utflykt liksom).
Så det blev Choklad och kakor istället.

Vi kommer hem och bestämmer oss för att steka korven och pinnbrödet i stekpannan.
(blev inte riktigt samma sak)

Kl 15.40 var det dags för tandläkaren.
Rotfylling/Lagning
För första gången grät jag hos tandläkaren.
Det gjorde ONT!
Råd; Sköt om era tänder!
Det där vill ni aldrig behöva göra!
Believe me on this one!
När jag äntligen kommer ut, så är HELA min överläpp och näsa bedövad.
Mamma och Pappa väntar på mig i väntsalen medans jag gråter sönder mig av smärta.

Sedan blev det kalas i Lindesberg.
Miranda fyllde 3 år.
Kunde knappt le eller prata alls. (Skoj..)

Efter det blev det en promenix med Catrine runt väster.

Och nu är det definitivt sovdags.
Nu pallar jag inte mer.

Så, godnatt alla rara där ute!


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0