Roman Catholic choirs are singing.

Jag kom på häromdagen att det är val i September.
Såg en debatt på Agenda mellan alla partiledare.
Det är faktiskt sjukt intressant att kika på nu när man slipper skolan och alla måsten.
Jag älskar Lars Ohly som talare, det skulle vara riktigt fränt om vi fick honom som statsminister!
Men man märker ganska snabbt vilken sida man står på, och tro mig, jag är inte blå. Det gynnar inte mig ett skit att rösta blått.
Så nu jävlar hoppas jag att de röda tar hem det i år! ^^

Igår blev det mys med flickorna; Catrine, Ida, Jasna, Hanna och jag.
Det blev hemmagjorda Mojitos, hemmalagad lasagne och en massa vin.
Jasna och Ida drog ganska så tidigt, men vi andra var fortfarande kvar och hade askul.
Vi körde charader. HAHA, det tog alla pris. Liksom hallå? Hur härmar man en vandrande pinne? ^^
Sedan snortade vi vitpeppar också (alkoholens fel), och Hanna fick en allergisk reaktion.
Jag och Cattis var ju så otroligt stöttande och typ asgarvade hela tiden.
Det är äkta vänskap det! haha ;) Förlåt Hanna! <3

Nu är det våffeltajm! Bye


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0