31 December 2010.

Sådär då.
Då är det snart 2011.
Kanske ska sammanfatta detta år lite.
Förra året hade jag som nyårslöfte att 2010 skulle bli ett år jag skulle göra saker som fick MIG att må bra. Och sluta tänka på vad andra tycker och vill. Och jag känner verkligen att jag lyckats hålla detta löfte. Under det gågna året har jag till exempel skaffat mig ett jobb som jag älskar att gå till. Jag har börjat i kör igen, eftersom jag älskar att sjunga. Jag var tillsammans med en kille i ett halvår som jag spanat på sen 2007. (Nu är det slut dock, med tanke på att vi ville heelt olika saker utav livet). Jag flyttade hemifrån under hösten. Jag vet vilka som är mina riktiga vänner, vilka som alltid ställer upp. Och jag och familjen åkte till Turkiet i September.

Ja, detta kan nog vara det bästa år någonsin för mig.
Känns som ett rejält uppryck i livet om man jämför år 2009.

Så, med detta vill jag säga att jag mår helt fantastiskt bra, och nu siktar jag ännu högre!
Detta år ska bli "alla tiders" - som jag jämt använder som uttryck när jag jobbar med alla pensionärer ;) haha

Hoppas ni också har haft ett superbra år!
Och jag önskar er alla ett gott nytt! =)

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0