26 December 2010.

I Augusti nästa år ska jag och Ramya till TURKIET i en vecka tillsammans!!! :D
Guud vad roligt! Då har man något att se fram emot!
Och vi som aldrig varit utomlands tillsammans.
Det här kommer bli FANTALASTISKT!!!! :D haha! <3

Förövrigt så är jag ledig i några nätter nu.
Känns skönt faktiskt.
Kroppen börjar sakta men säkert säga ifrån..
Jag la mig tex igår kl 8.00 och vaknade idag kl 8.30..
mm, ni hörde rätt! Har sovit längre än ett dygn!
HELT SJUKT!! haha

Idag ska jag kanske få besök av Adam på kvällen.
Annars blir det nog ganska lugnt.

Tjingepling!


Kommentarer
Från: Kenjii

....och folk säger att jag är en sjusovare :O ;)

Hoppas du mår bättre gullet, och att du får lite sällskap.... Kram :)

2010-12-26 @ 16:52:50

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0