9 April 2010.



☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

Nu ska jag säga som Ida brukar göra; TGIF!
Ska bli såå skönt med helg! Jobbar iofs på söndagkväll,
men det är iaf så man får sovmorgon! yaay!

Idag har man joggat på morgonen, tvättat,
fixat ärenden av olika slag, städat och bäddat rent bland annat.
Känner mig otroligt duktig!

Imorgonbitti blir det att gå på joggingen igen.
Nu jäklar ska jag fixa både mage och konditionen till sommaren!
Men nu är det definitivt läggdags,
annars somnar på bokstavligt talat PÅ datorn snart ;)

Puss och godnatt!

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

Jag fick en utmaning utav en kompis att skriva 8 sanningar om mig och ge vidare utmaningen till 8 andra. Ska försöka komma på saker som ni inte redan vet.


1. Jag sover nästan alltid med strumpor.

2. Först skulle jag döpts till Lina, men pappa ville inte att hans dotter skulle heta "snöre"..

3. Har gått på fotboll, dans, sång, konståkning, jujutsi och gymnastik.

4. Sjunger nog nästan varje dag.

5. Är superallergisk mot jordnötter

6. Jag är halvt västmanlänning!

7. Jag nästan kräks av att ta på andras fötter, VIDRIGT är vad det är!

8. Kan alla Lena Philipsson-låtar! (Jag vet... säg inget!) ;P

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0